BEATLESZALE

THE BEATLESI BURUZKO BLOGA EUSKERAZ

2011(e)ko urriaren 29(a), larunbata

¡¡QUE VIENEN LOS BEATLES!!




¡¡Que vienen los Beatles!!

(Pedro Costa, 1995. 50´)

1965ko uztailaren 1etik 4ra The Beatles taldea Espaniara etorri zen, Madril eta Bartzelonan kontzertu bana baitzuten. Madrilgo Las Ventas zezenplazan emanaldia uztailaren bian izan zen  eta Bartzelonako Monumentalean 3an.





30 urte geroago, Pedro Costak ¡¡Que vienen los Beatles!! dokumentala egin zuen, egun horien giroa eta historia kontatuz.
TVE-an ikusi ahal izan genuen eta bertatik grabatu. Zelako gizarte grisa eta triste ordukoa!!
youtuben aurkitu dut sei zatitan banatuta eta hemen jartzen saiatu naiz, baina bostgarrena ezin izan dut jarri. Ez dakit  zergatik. 
Hala ere,  youtubeko helbidea idatzi dut nahi duenak ikus dezan.
Ea gustukoa duzuen...

2013/10/19

Hemen zeuden bideoak youtubetik ezabatu dituzte. Berriro bilatu dut dokumentala. Hemen dago...



3 iruzkin:

  1. Youtuben zegoen dokumentalaren 5. zatia jartzea lortu dut azkenean...

    ErantzunEzabatu
  2. Erantzunak
    1. A mí me gustó mucho el documental cuando lo ví hace unos años en la televisión. Las dos actuaciones de los Beatles en esa triste España en blanco y negro tuvieron que ser una bocanada de aire fresco para aquellas personas que pudieron estar allí...
      Gracias por tu visita.

      Ezabatu